onsdag, mars 14, 2007

Vilken skillnad!

Tänk att ett par skor kan göra sån skillnad?! Dagens löppass var något helt annat än de två tidigare... Eftersom B åkt på möte fick det dock bli så att jag först gick en promenad med hundarna och sen tog min löptur. Och återigen konstaterar jag att det där med att "det känns i alla fall skönt efteråt" är såååå sant. Jag har nog saknat de där "kickarna" som man får av fysisk träning?! Endorfiner, heter det väl... Jag har ju faktiskt haft ett liv "före hunderiet", som åtminstone några av mina läsare vet. Med 2 träningspass per dag...

Och så började Greys Anatomy om på Kanal5. Det är något med den serien som gjort att jag fastnat...

1 kommentar:

Lime sa...

Ett par nya skor är som att gå från en anka till turbopaddel.

Och Grays... kan det kanske var McDreamy som lockar?? För det kan knappast vara Dr. Gray eller någon av de andra damerna...