måndag, oktober 08, 2007

Så lite tid...?

Det sägs ju att tid är det enda som är 100% rättvist fördelat bland oss människor! Det handlar bara om hur man använder den...

De senaste dagarna har i alla fall jag lagt på annat än blogg och dator... Eftersom det var fantastiskt fint väder i helgen så blev det mycket skogspromenader och trädgårdsarbete. Tyvärr blidde det inget av med mina planerade lydnadspass - det är väl det som skiljer mig från... förstapriset kanske?! Jag vågade mig inte ut och springa heller, känns fortfarande inte riktigt bra i höften. Nästa vecka ska jag på återbesök hos kiropraktorn så får jag väl se hur det verkar då...

Har i alla fall anlagt en ny rabatt i helgen. Tänkte det skulle bli lite rosor nu och de rabatter vi har tidigare ligger i lite för skuggigt läge - tror jag... Nu ska jag bara komma iväg och köpa de där rosorna också! Det var perennrea på en närbelägen växtbutik så där har jag varit o fyndat.

Idag var det mötesdag på jobbet, gick från det ena mötet till nästa med väldigt få minuter mellan. Pust. Kvällen har ägnats åt allmänlydnadskurs. Kul att se när det börjar hända saker med deltagarna redan andra gången!

Har egentligen en massa annat att skriva om också men orkar inte riktigt mer nu.

Inga kommentarer: