tisdag, januari 06, 2009

Det var det där med att vänta till sista minuten...

För 10 minuter sedan gjorde jag dagens första inloggning på arbetsrättskursen, inga problem så långt. Men någon minut in i näst sista föreläsningen om EG-rätten, så hänger sig plötsligt alltihop. När jag försöker starta om kommer jag överhuvudtaget inte in på kurshemsidan. GAH!! Jag behöver kolla dessa 2 föreläsningar och skicka in svar på 3 tillämpningsuppgifter före 24.00 imorgon (och jag ska jobba imorgon). Dock finns där det lilla problemet att jag bara har sparat ner en av dessa tre uppgifter lokalt på datorn för att kunna jobba med den "offline" (de andra två hade jag faktiskt missat att de existerade, ända till igår kväll...). Nåja, det är bara att vänta och se hur rappa de är på Lunds universitets it-avdelning, för helt klart måste det vara en server - eller två - som har packat ihop.

Under tiden jag väntar får jag väl roa mig med att sätta ihop verksamhetsberättelsen för klubben istället. Har fått underlag från de flesta sektorer och kommittéer så det bör inte vara något större bekymmer egentligen, det handlar ju bara om att "ta tag i det".

För övrigt HAR jag ju faktiskt en mindre uppsats att skriva också (skulle behöva läsa på lite i diverse litteratur först bara), verkar nästan som om jag själv förträngt detta. Nåja - går det så går det. Går det inte, så får jag väl chansa på att leverera den vid "omtentatillfället" en månad senare. Jag jagar ju som sagt inte toppbetyg för att få nån fin examen...

I eftermiddag är det dags för ett agilitypass och sen bjuder svärföräldrarna på middag. Just nu är allt så himla rörigt så varje gång vi slipper bekymra oss om mat känns som en gåva från ovan - tycker åtminstone jag!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Så länge man inte får fler poäng för VG än G är det ju dumt att överanstränga sig... :)

Bibbi sa...

Japp, det var ju just det... :-) Och detta från en som höll på att bryta ihop över en 2:a i historia på hösten i trean...

Unknown sa...

Skulle jag ha varit glad åt i slutbetyg :))))