torsdag, februari 25, 2010

Banktjänsteman??

När jag är i Lund och jobbar så har vi hittat ett lunchställe där vi "nästan" alltid äter. Jag kan ju förstå att man som anställd börjar fundera på var stammisarna jobbar, men så häromdagen skulle jag betala med kort och då kom frågan - "var jobbar ni egentligen, jag trodde det var på bank men det kan det ju knappast vara" (jag har en lokal bank som INTE finns i Lund, vilket ju syns på mitt kort). Hmm... biljettsystemstekniker/administratörer ser ut som banktjänstemän??? Hihi!

I övrigt så är det snö, snö... Nu ikväll regnar det faktiskt så lite ska väl det "ta" på snötäcket - men sen fryser väl skiten till is istället. Vi leker och tränar sitt med Lazer inomhus, det är ungefär den seriositet det blir på hundträningen just nu.

Igår var vi på klubben en stund så husse passade faktiskt på att träna lite med Otto, jag skulle fixa PM till lydnadstävling (i ridhus!) om ett par veckor. Kom inte helt i mål så jag fick slutföra det hela nu ikväll, när huvudnumret egentligen var instruktörsmöte.

Och dessa instruktörsmöten... den ständiga frågan - vem tar vilken kurs, hur "tunga" krav ska det vara på tävlingsintresse för vissa kurser osv osv. Jag börjar ju känna att det kanske skulle vara kul att hålla en "vanlig" kurs igen - men som nästan färdig nyutbildad agilityinstruktör känns det som att jag bör hålla fokus på den biten. Nu har vi 15 st som anmält intresse att gå nybörjarkurs under våren!! Kul - men hur får vi ihop det... Nu vet vi ju i o f s att när det kommer ut vilken dag kursen ska gå så är det ju alltid några som inte kan just den dagen i veckan osv, så det löser sig nog får vi hoppas.

Inga kommentarer: