onsdag, juni 18, 2008

Plötsligt händer det...

Nä, jag har inte vunnit på triss - även om jag gjorde ett försök idag. :-)

Däremot så tog jag ett löppass - helt på egen hand, utan hundar - när jag kom hem från jobbet. Och se - personligt rekord så väl på just den rundan (ca 7,7 km), som snitt-tid per kilometer! Otto var lite sur för att han inte fick följa med, men även om husse intygade att bajset nu - efter gårdagens svält och morgonens överkokta ris - är normal igen, så tyckte inte jag att det var läge för ett löppass. Det vet man ju själv hur man brukar känna sig efter någon dags magsjuka!

Hampus har ju inte varit lika dålig men nu är båda helt klart på bättringsvägen. Imorgon kanske det kan bli lite träning med något "snällt" belöningsgodis.

Och NEJ - vi ser INTE på fotboll i det här huset!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen, nu har du ju "lånat" en rubrik igen... ;-)

(Men den hade ju jag lånat också.)

Bibbi sa...

Tja, men DEN rubriken kan du i alla fall inte ta åt dig "all" ära för...
Jag vågar nästan säga att den kommer att upprepas - den dag Hampus går in i rutan på tävling!

Unknown sa...

Du ser, du kan ju! :) Vem kommer springa ifran vem i augusti egentligen, hm?