fredag, juni 27, 2008

SEMESTER!!!

Ja, då ska jag inte sätta min fot på jobbet på fyra veckor, jisses så skönt! Och det var precis som att all energi rann av mig på tåget hem idag. Det blev en hundpromenad, sen la jag mig på soffan och läste - och somnade...

Vi har en del mer eller mindre tydliga planer för semestern men viktigast är nog faktiskt just nu att - ta det lugnt! Husse jobbar dock en vecka till.

"Som vanligt" dök det så klart upp sista-minuten-saker och ett par av dessa blev inte färdiga. Men det var inte bara mitt fel faktiskt, så jag bekymrar mig inte så mycket. Det kan vänta till i augusti... Det mesta fick jag faktiskt undan. Däremot blev det ju inte riktigt den "städning" som jag hade tänkt de senaste veckorna men det är en annan historia.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis! Själv har jag ca 3,5 dag kvar, typ...