tisdag, augusti 28, 2007

Jag tror jag säger upp mig...

... ja inte från jobbet utan från valda delar av föreningslivet. Just nu är jag så hjärtligt trött på allt tjafs, trams, folk som lovar saker som de sedan inte gör - eller kommer på 2 timmar senare att "ojdå, det här hade jag ju inte tid med" (tänk efter före för tusan) och så har vi de där som anser att jag är en första klassens tråkmåns/bromskloss/besserwisser bara för att det faktiskt finns vissa regler som ska följas... Suck pust och stön. Och så har vi ju den där kategorin som är jätte-kompis så länge man gör som de tycker och vill. Skulle man råka göra något som inte passar, så gud nåde en... Nej fy katten. Sånt här tar alldeles för mycket energi och det är inte värt det.

På jobbet är det just nu mer förvirrat än vanligt. Hela projektet genomgår en omstrukturering. Exakt vad det innebär för mig framöver är inte helt solklart ännu. Förhoppningsvis får jag prata lite med den nya projektkoordinatorn imorgon.

Nä, nu ska jag se på Morden i Midsomer!

2 kommentarer:

Anonym sa...

*håller med*

Som vanligt ;-)

Http://brewitzochco.blogspot.com sa...

Jag vill oxå säga upp mig......från livet just nu, bara en liten stund, går det???