måndag, augusti 06, 2007

Ännu en "lugn" helg

Med lugn menar jag att det inte har varit några tidsbundna, bokade aktiviteter. Inga tävlingar, möten och liknande alltså.

Dock har vi hunnit med en del annat, som skogspromenad och spår för Hampus i lördags. Även detta spår av typen "pinnpromenad" och han markerade snyggt (stannar till och nosar) på 4 av 5 apporter. Det tar sig...

Igår var det fantastiskt varmt - första riktiga sommardagen på länge. Tur i oturen att jag tog ut hundarna på en skaplig runda redan på förmiddagen. På em fick Otto gå ett blodspår och jag fick följa med som åskådare. Det gick väl "sådär" - han vimsade lite på slutet men kom fram till klöven i alla fall till slut.

Och så har jag sprungit mitt längsta pass hittills. Ca 9,4 km och det tog 59 min och 35 sekunder...

Idag, imorgon och på onsdag är jag på kurs. "Business english"...

Inga kommentarer: