tisdag, augusti 14, 2007

Tjoho!

Nu ikväll ringde telefonen och B fick besked om att O kommer att få starta på det unghundsprov vi hade som förstahandsönskemål när vi anmälde. Så roligt! Jag återkommer så klart med rapport när provet är genomfört.

Jag hamnade på ett litet fältuppdrag i slutet av arbetsdagen, eftersom jag ändå hade bilen med mig, och blev SEN hem. Tur att husse gått promenad med hundarna... Meningen var att jag skulle springa ett sista långt (60 min) pass innan Tjejmilen men det blev bara knappt 40 minuter. Logistiken och tiden räckte inte riktigt till. Men det är bättre än ingenting.

Imorgon är det styrelsemöte i HU-klubben och det är med något blandade känslor jag åker dit. Det finns vissa saker som det är "potential" och så finns det en hel del irritationsmoment. Vi får väl se hur det går.

Inga kommentarer: