måndag, september 29, 2008

En vit helg

Ja, på datorfronten alltså. Från fredag kväll till söndag kväll rörde jag inte datorn. Helt frivilligt beslut! Ägnade mig istället åt att...

- hjälpa husse med installation av en stycke skjutdörr mellan befintlig hall och blivande tvättstuga och DET var värre än att montera en ikea-bokhylla. Alla som någonsin sagt något elakt om ikeas instruktioner, kan få ta del av den här instruktionen...

- ta skogspromenader med hundarna, någon strukturerad träning blev det tyvärr inte den här helgen.

- läsa organisationsteori så ögonen blödde eftersom böckerna ÄNTLIGEN kom i fredags och inlämningsuppgiften skulle vara klart igår. Får jag godkänt på den så blir jag ärligt förvånad för det känns som jag svamlade friskt, och det blev ett väääldigt kort svar.

- prestera ett - förmodligen också i kortaste laget - svar på inlämningsuppgift i arbetsrätt, mitt andra studieämne för hösten.

De två sista punkterna krävde dock att datorn startades och det gjordes igår kväll till slut.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kände väl på mig att det inte höll riktigt hela vägen. ;-)