måndag, september 01, 2008

Utan snus...

... i 8 dagar, försmäktar vi på denna ö. Var det inte så det hette i Pippi Långstrump? Nu är det inte snus jag saknar, utan Internet!! Jag har inga problem att vara utan uppkoppling på semestern eller liknande, men just nu är det lite för mycket både på jobbet och det privata planet för att jag ska vara utan uppkoppling i 3-4 dygn!!

Snus var det förresten en deltagare som lätt desperat frågade efter efter målgången igår.

Jo - jag sprang. Och det gick hyfsat fort. 56,06 blev sluttiden.

Mer rapporter kommer när jag har en bättre uppkoppling...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till ett bra lopp, för det var väl under timmen som var målet vill jag minnas?

Håller f ö med om att det funkar utmärkt utan internet när man är "borta" på typ semester, men inte när man är hemma... Vanans makt?

Anonym sa...

Toppen och grattis, under timmen var väl det du ville.
Internetproblem är inte roliga. Jag själv tycker att det är hopplöst att sitta vid datorn här på Öland med Tele2,s mobila modem, visst, jag är jätteglad att jag över huvudtaget har internet här, men det är så långsamt. Längtar hem till datorn och uppkopplingen hemma.